Contacteer ons

Brugse Maatschappij voor huisvesting

Handboogstraat 2 bus 0013
8000 Brugge

Bankreknr.: BE 14 4760 0106 6183 BIC KREDBEBB
BTW: BE0405.096.546

Contactformulier

Formulier technische meldingen

 

 

 

Dienst verhuur

Telefoonnummer: 050 31 76 58

Iedere werkdag bereikbaar tussen 8u30 en 12 uur en op dinsdagnamiddag van 13u30 tot 17 uur en op donderdagnamiddag van 13u30 tot 16 uur.

Mail: verhuur@bmh.vlaanderen

Loketten

Handboogstraat 2, 8000 Brugge

Maandag- en donderdagvoormiddag van 9u tot 12u
Dinsdagnamiddag van 14u tot 17u

Na telefonische afspraak 

Telefoonnummer: 050 31 76 58

Dienst bewonerscontacten

Telefoonnummer: 050 47 60 14
Mail: bewonerscontacten@bmh.vlaanderen

 

Technische dienst

Voor herstelling, het onderhoud en nazicht van de verwarmingsinstallatie, de warmwaterbereiding, de sanitaire en de elektrische uitrusting (voor zover geplaatst door de BMH) kun je contact opnemen met Six (050 31 20 12).

Voor andere technische problemen of vragen (behalve indien het defecten zijn die ten laste zijn van de huurder (zie rubriek: ‘Herstellingen’) kun je contact opnemen met het Technisch Meldpunt van de BMH (050 45 90 80). Het Meldpunt is iedere werkdag bereikbaar tussen 8u30 en 12 uur en op dinsdagnamiddag van 13u30 tot 17 uur en op donderdagnamiddag van 13u30 tot 16 uur.

E-mailadres: tech@bmh.vlaanderen

of via ons formulier voor technische meldingen

Boekhouding

De boekhouding is énkel voor leveranciers iedere dag bereikbaar tussen 8u en 12u en van 13u tot 16u, behalve op donderdag.

Telefoonnummer: 050 32 87 90

Klachten

Als huurder of kandidaat huurder van de Brugse Maatschappij voor Huisvesting (BMH) verwacht je de beste service.  We doen dan ook ons best om aan je verwachtingen tegemoet te komen.  Toch kan het ook eens fout gaan.  Heb je een klacht, laat het ons weten.

Lees hiervoor eerst de Procedure Klachtenbeheer (pdf - 269kB) van de Brugse Maatschappij voor Huisvesting.  Vind je dat je een echte klacht hebt (dus nog niet eerder geformuleerd), vul dan hier ons elektronisch formulier in.  Je kan ook het klachtenformulier (pdf-35,5kB) downloaden. En het ons daarna met de post bezorgen of afgeven aan onze loketten.